یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

توضیحات شهرداری کرج درباره کلیپ ضرب‌وشتم کارگر پسماند/ معاون شهردار: عوامل درگیری اخراج شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از شهرداری کرج؛ غلامرضا رضوانی در مورد ضرب‌وشتم کارگر توسط پیمانکار پسماند شهرداری کرج که کلیپ آن شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد، اظهار داشت: هیچ‌یک از طرفین دعوا کارکنان شهرداری کرج نبودند.

وی افزود: فرد ضارب از پیمانکاران تفکیک از مبدأ سازمان پسماند شهرداری کرج و فرد مضروب کارگر یکی از پیمانکاران پسماند بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار کرج با بیان اینکه  تذکرات لازم به‌سرعت به مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج داده شده است، اضافه کرد: مقرر شد موضوع از طریق مراجع ذی‌ربط و قانونی پیگیری شود و با پیمانکار مربوطه به‌شدت برخورد شد.

وی عنوان کرد: اگرچه فرد مضروب از کارکنان شهرداری کرج و نیروی مستقیم سازمان پسماند نبود، اما با واسطه از همکاران ما در خدمات شهری محسوب می‌شود و از مدیرعامل سازمان پسماند خواستیم تا از او دلجویی کند.

وی در خصوص جزئیات ماجرای ضرب‌وشتم کارگر توسط پیمانکار پسماند شهرداری کرج، گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده و با توجه به ارزش مادی در موضوعات مربوط به تفکیک پسماند، دعوا بر سر پسماند بوده است و ظاهراً هریک از طرفین پسماند موجود را سهم خود می‌دانسته است.

رضوانی، پیمانکار پسماند را برای به‌کارگیری چنین افرادی مقصر دانست و افزود: ما در این شهر مسئول هستیم و افرادی که حتی با واسطه دوم و سوم با شهرداری فعالیت دارند نیز باید اصول و رفتار انسانی را رعایت کنند.

وی گفت: به‌سهم خود از شهروندانی که خاطرشان با دیدن این فیلم مکدر شده است، عذرخواهی می‌کنم و اگرچه هیچ‌یک از طرفین، نیروی شهرداری نبودند، موضوع را به‌صورت ویژه پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/س+

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …