سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

توزیع ۶ هزار دستگاه تلفن همراه و تبلت بین دانش آموزان البرز

فهمیده افزور: هزینه تهیه این تعداد تبلت و گوشی های تلفن همراه از سوی خیران نیک اندیش، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و معلمان البرزی تامین شد.

او گفت: برای خرید هر دستگاه تبلت دانش آموزی بین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان و تلفن همراه هوشمند حداقل چهار میلیون تومان هزینه شد تا امکان دسترسی تعدادی از دانش آموزان نیازمند استان البرز به شبکه آموزشی شاد فراهم آید.

فهمیده یاداورشد: هنوز دانش آموزان نیازمند زیادی در استان هستند که نتوانسته اند به دلیل نداشتن سیستم هوشمند آموزشی به شبکه آموزشی شاد بپیوندند.

او با بیان استان البرز نیاز به استمرار موج مهربانی برای تامین و اهدا تجهیزات آموزشی هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت دارد،عنوان کرد: هنوز دانش آموزان بی بضاعت زیادی دراستان هستند که نتوانسته اند به دلیل نداشتن سیستم هوشمند آموزشی به شبکه آموزشی شاد بپیوندند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برخی از این دانش آموزان حتی به شبکه آموزشی رسانه ملی نیز دسترسی ندارند و از طریق تهیه بسته های آموزشی زیر پوشش تحصیلی قرار می گیرند.

او گفت: توان کم مالی برخی خانواده‌ها درتهیه گوشی هوشمند یا تبلت سبب شد تا تعداد زیادی از دانش آموزان این استان به کلاس درس معلم خود دسترسی نداشته باشند.

فهمیده یادآورشد: ۲ هزار بسته نوشت افزاری نیز با مشارکت خیران دربین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

او افزود: معلمان با وجود ماموریت خاص و حساس تعلیم و تربیت، هیچگاه مشارکت در کار خیر را فراموش نکرده‌اند و همواره محرومان جامعه را در نظر داشته‌اند که نمونه های بارز این حس نوع دوستی و معنوی را ما در استان البرز مشاهده کرده ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: بسیاری از معلمان البرز در اقدامی خودجوش با اختصاص بخشی از حقوق خود و کمک گرفتن از خیران زمینه حضور دانش آموزان در کلاس درس شبکه آموزشی شاد را فراهم کردند که این روحیه جهادی آنان قابل تحسین است.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد که ۲۷ هزار نفر آن بی بضاعت هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …