جمعه , 14 اردیبهشت 1403

توزیع هدایای علی کریمی اسطوره فوتبال بین دانش آموزان نیازمند البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز دوشنبه در این آیین که با حضور ورزشکاران شاخص استان برگزار شد، اظهارداشت: ۷۲ تبلت از سوی مؤسسه خادمین حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) اهدایی علی کریمی پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس به دانش آموزان بی بضاعت البرز تحویل داده شد.

سالار قاسمی خاطرنشان کرد: مجموعه ی سرپرستان خانواده در این استان هم به عنوان همکار و هم به عنوان ولی دانش آموز تعداد قابل توجه هستند.

وی بیان داشت: از مجموع ۳ میلیون جمعیت استان، یک میلیون جمعیت حاشیه‌نشین را تشکیل می‌دهند و این امر نشانگر لزوم توجه بیش از پیش به البرز است.

وی تصریح کرد: اگر خیرین مدرسه ساز در استان البرز نبودند ۱۵۰ هزار دانش‌آموز باید در کلاس‌های فشرده ۴۰ نفره تحصیل می‌کردند.

قاسمی اضافه کرد: خیرین مدرسه ساز چند برابر دولت برای این استان مدرسه احداث می‌کنند و در حال حاضر ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر تخصیص داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزادامه داد: ۶ هزار دانش‌آموز برای ادامه تحصیل تبلت نیاز داشتند که حدود چهار هزار تبلت تأمین و بخش باقی مانده باید با حمایت خیرین و مسئولان در شهریور ماه تأمین شود.

وی تاکید کرد: شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و همچنین دانش‌آموزانی که حضور فیزیکی دارند اما به تبلت احتیاج دارند در اولویت کاری استان قرار دارد.

این برنامه با حضور علیرضا حیدری قهرمان اسبق کشتی جهان، حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو درآموزش و پرورش البرز برگزارشد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …