جمعه , 14 اردیبهشت 1403

تغییر اراضی کشاورزی، مسأله جدی ساوجبلاغ

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: شهرستان ساوجبلاغ با توجه به نزدیکی به مرکز استان و پایتخت در کنار ظرفیت‌های متعددی که برای رشد و شکوفایی دارد با مشکلاتی هم مواجه است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز؛ حسین فاضلی هریکندی، در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ گفت: یکی از اساسی ترین مشکلات شهرستان ساوجبلاغ که پرونده های متعددی را شامل می شود، تغییر اراضی کشاورزی است که مسأله جدی ساوجبلاغ است.

فاضلی هریکندی در ادامه به مشکلات مسکن مهر پرداخت و گفت: مسکن مهر و تعاونی هایی که به تعهدات خود عمل نکرده اند از مشکلاتی است که اعتراضات به حقی را برای مردم ایجاد کرده و انتظار دستگاه قضا از شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در کنار توسعه و ساخت و سازها توجه لازم به زیرساخت ها است که از مشکلاتی که در تعاونی های مسکن مهر داریم جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز در پایان ضمن تقدیر از نوروزی رئیس سابق دادگستری ساوجبلاغ گفت: از رئیس جدید دادگستری شهرستان ساوجبلاغ انتظار میرود بر اساس سیاست‌های کلی قوه قضائیه گام برداشته و در جهت حفظ حقوق عامه مردم، رسیدگی به حل و فصل دعاوی و تسریع در امور قضایی اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است در این مراسم مهدی محمدی دادستان سابق بروجرد استان لرستان به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان ساوجبلاغ معرفی  شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …