جمعه , 31 فروردین 1403

تسهیلات سازمان آموزش فنی و حرفه ای به متقاضیان راه اندازی آموزشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان گفت : این یک فرصتی برای توسعه بخش غیردولتی اموزشگاه آزاد است.

تسهیلات سازمان آموزش فنی و حرفه ای به متقاضیان راه اندازی آموزشگاهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، میمنت آبادی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه  با بانک توسعه تعاون افزود: هر کسی که مجوز آموزشگاه آزاد داشته باشد می تواند از طرف دولت به شکل یارانه ای  با تضمینات حداقلی تسهیلات بگیرد.

او با بیان اینکه تجدید نظر در اعتبارات این سازمان با هدف اثرگذاری بهتر در حوزه رسالت های تعیین شده ضروری است گفت : اعتبارات فعلی این سازمان متناسب با وظایف تعیین شده برای آن نیست و نیازمند حمایت های دولت و مجلس برای تقویت بودجه هستیم.

میمنت آبادی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی آموزش های غیررسمی در کشور دارای ۱۳ هزار کارمند و مربی با ۶۰۰ مرکز و بیش از پنج هزار کارگاه ، با حجم بالایی از وظایف و برنامه ها روبرو است.

او گفت: سازمان فنی و حرفه ای نقش مهمی در تربیت نیروهای ماهر و توانمندسازی نیروی کار دارد و باید برای تحقق این مهم به شکل مطلوب تلاش شود و تقویت اعتبارات موجب انگیزه بهتر و بیشتر همکاران ما در انجام وظایف خود می شود.
میمنت آبادی گفت : اعتبارات سازمان آموزش فنی حرفه ای هم  ملی  وهم استانی است  که ما تصمیم داریم  اعتبار  استان البرز در سال ۴۰۱ در حد 2 برابر  افزایش دهیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …