سه شنبه , 25 اردیبهشت 1403

۱۲ هزار نفر درالبرز خون اهدا کردند

میر محمد علی حسینی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از اهدای کنندگان مستمر خون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  از مجموع این  آمار ۵۰ درصد به صورت مستمر اقدام به اهدای خون مستمر می کنند.

وی اضافه کرد: اهداکنندگان مستمر با تعداد اهدای خون و آفرزیس بالا که درایام کرونا نیز بیماران را فراموش نکرده و هر سه ماه یکبار اقدام به اهدای خون می نمایند و همواره یارو یاور انتقال خون هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: اهداکنندگان خون قهرمانانی هستند که هر ساله با اهدای خون خود جان بیماران نیازمند به خون و فرآورده های حیات بخش آن را نجات می دهند .

وی گفت: اهدا کنندگان خون همیشه در تهیه وتامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که از آن ها انتظار داریم با اهدای خون در این ایام یاری رسان بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی باشند .

حسینی  یادآور شد: مردم نیکوکار البرز برای نجات جان بیماران نیازمند به خون، اهدای خون را همواره در برنامه های زندگی خود قرار داده اند و بدون هیچ چشمداشتی مشارکت در این امر خداپسندانه را جزو نیاز جامعه می دانند.

وی بیان داشت : اکنون سه پایگاه مرکزی اداره کل انتقال خون استان البرز واقع در ۴۵ متری گلشهر چهارراه گلزار غربی ، مرکز مهربانو واقع در رجایی شهر و  پایگاه انتقال خون توحید واقع درمیدان توحید برای اهدای خون فعال است.

حسینی تاکید کرد: اهداکنندگان  کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

در این مراسم به مناسبت هفته تقدیر از اهدا کنندگان خون نامگذاری شده از تعدادی اهدا کننده مستمر با مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تقدیر شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …