یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

بسیجی سیاسی است، اما سیاست زده نیست

نماینده ولی فقیه در البرز در دیدار فرماندهان سپاه به مناسبت هفته بسیج گفت: اخلاق مداری در بسیج موجب مانا بودن بسیج است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی گفت: نباید بگذاریم نیروهای بسیج از لحاظ اعتقادی ضعیف شوند و باید از لحاظ اخلاقی و اعتقادی سرآمد باشند و این موضوع مهمی است که باید دائم رصد و تقویت شود.

امام جمعه کرج افزود: بصیرت و روشن بینی سیاسی و شناخت عمیق دوست و دشمن از دیگر ویژگیهای بسیج است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی دیگر از ویژگی های ماندگار بودن بسیج، علو همت است که بزرگ فکر می کند و نسبت به دنیا وابستگی ندارد و با توکل به پروردگار در مسیر درست پیش می روند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: بسیجی همیشه در میدان است و حضور مهربانانه در عرصه های مختلف به ویژه در کمک های مردمی سرآمد است.

وی افزود: بسیج در فناوری، تولید، سازندگی، فرهنگ و هنر پیشتاز است به جناح های سیاسی وابستگی ندارد، تفکر انقلابی را ترویج و توسعه می دهد و هیچ وقت افول نکرده است.

امام جمعه کرج افزود: بسیجی سیاسی است، اما سیاست زده نیست، مجاهد است، اما بی انضباط و افراطی نیست، اگر کاری پیش آید برای کمک در میدان است.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه سخنان خود گفت: بسیجی عمیقا متعبد است و خرافی نیست، متدین است، اما متهجر نیست، اهل جذب است و اهل تساهل از اصول نیست، طرفدار علم است و ریاکار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: محرومیت زدایی مهم است و این تفکر که می تواند نقش اصلی را ایفا کند، تفکر بسیجی و جهادی است، باید تفکر بسیجی مدیریت فرهنگ را برعهده بگیرد که آنهم تفکر جهادی است.

امام جمعه کرج در پایان اضافه کرد: هرچند دشمن مخالف این تفکر بسیجی و جهادی است و می خواهد جلوی ماندگاری بسیج را بگیرد اما تا امروز به فضل پروردگار بالنده است و از همه مهمتر اینکه بسیج دستش در دست ولی جامعه است  و به این دلیل دشمنی ها به نتیجه نمی رسد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …