پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

برگزار کنندگان انتخابات در بی طرفی بستر حضور مشارکت را فراهم کنند

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه  درنشست شورای معاونان استانداری و فرمانداران استان ، افزود: دستورالعمل های بهداشتی و شیوه نامه های برگزاری انتخابات ابلاغ شده و تمامی فرمانداران و معاونان باید اشراف کامل به تمامی این موارد داشته باشند.

وی با بیان اینکه  باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود، طاب به فرمانداران و مدیران، اظهار داشت : شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه ای به مسوولیت ها و وظایف خود عمل کنید.

شهبازی ادامه داد: جای خرسندی است که فرمانداران با اشراف کامل در شهرستان ها پای کار هستند و طبق روزشمار انتخابات و برنامه های آن پیش می روند.

وی افزود: رعایت قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است از این رو اگر تخلفی نیز صورت گیرد در چارچوب قوانین مورد برخورد قرار می گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد و انسجام حاکم در استان، تاکید کرد: تمام کاندیداهای تایید شده، از نظر ما بهعنوان برگزار کنندگان انتخابات یکسان هستند و به دور از هر گونه جهت گیری، شرایط برابر قانونی برای فعالیت آنها مهیا می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد ماه برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …