جمعه , 14 اردیبهشت 1403

برگزاری هشتمین جشنواره لاله در کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امسال پس از ۲ سال تعطیلی، هشتمین جشنواره لاله در کرج برگزار می‌شود.

برگزاری هشتمین جشنواره لاله در کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، پیمان بضاعتی پور با اشاره به برگزاری موفق هفت دوره جشنواره لاله‌ها در کرج، گفت: متأسفانه ۲ سال است که شیوع بیماری کرونا فرصت برگزاری این جشنواره را با محدودیت مواجه کرده بود، اما امسال با توجه به واکسیناسیون عمومی و کنترل ویروس کرونا، شهروندان شاهد برگزاری هشتمین دوره آن خواهند بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: جشنواره لاله‌ها اتفاق باشکوهی است که به همت مجموعه مدیریت شهری در باغ گل‌های بوستان شهید چمران شور و هیجان خاصی به شهر و شهروندان می‌بخشد.

او همچنین به خرید و آغاز عملیات کاشت پیاز لاله در باغ گل‌های کرج اشاره کرد و گفت: عملیات کاشت بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۴۰ گونه متنوع و رنگارنگ در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج آغازشده است.

پیمان بضاعتی پور، افزود: کلان‌شهر کرج با ۵ هزار و ۲۱۹ شهید اکنون بر خود می‌بالد که نشان ایثار را با تأسی از گل لاله به‌عنوان نماد شهر خود انتخاب کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …