شنبه , 8 اردیبهشت 1403

برنامه های غدیر دانش آموزی در البرز سازماندهی شد

مجتبی فریدونی روز پنجشنبه و گو با ایرنا اظهارداشت: امسال  همانند سال های گذشته، پنچ برنامه با ارزشمند با رویکرد، فرهنگی مذهبی و حمایتی  تدوین و درحال آماده سازی برای اجرا در محله های استان البرزاست.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰۰ محله استان البرز به عشق مهربان ترین پدر دنیا با طرح اطعام بهشتی مادرانه عطرآگین می شود.

وی بیان داشت: فرزندان مهربون ترین مهربون دنیا، مرد میدان می شوند و به مناسبت عید غیرخم با دوچرخه هایشان به عشق مولایشان رکاب می زنند.

فریدونی از جشنی جانانه و با نامی جانانه تر ” غدیر قلب هستی” را از دیگر برنامه های غدیر خم ویژه دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دراستان برشمرد.

وی تصریح کرد: شهر شادی برای شاد کردن دل نوجوانان و جوانان به عشق امام علی(ع) چهارمین ویژه برنامه عید غدیر خم است که در استان البرز اجرایی می شود.

وی ادامه داد: رسا غدیر بزرگترین طرح غدیر خم است که از همه رسانه ها و خانواده ها در کنار دانش آموزان برای یا علی گفتن و شرکت درآن دعوت می کنیم تا غدیر را به همه معرفی کنیم.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرزگفت: این برنامه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در استان البرز برگزارمی شود.

فریدونی تاکید کرد: ۱۵ هزار دانش آموز عضو اتحادیه انجمن های اسلامی البرز هستند که در هر برنامه مناسبتی – مذهبی که در استان اجرا می شود بیش از ۱۵۰۰ نفر مشارکت فعال دارند.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …