شنبه , 1 اردیبهشت 1403

برنامه‌های تشویقی برای ساکنان روستاهای البرز در نظر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  محمد حسن  انصاری، در جلسه شورای مسکن استان البرز که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت:  البرز بلحاظ طبیعی و سرمایه‌های بالقوه، ثروتمند ترین استان کشور است.

وی افزود: اقلیم البرز را هیچ کجای کشور ندارد، طبیعت چهار فصل این استان در گیلان و مازندران نیز یافت نمی‌شود و این یعنی ظرفیت برای ایجاد اماکن گردشگری در حوزه‌های مختلف بویژه درمانی که باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

کرمانشاه رکورددار مهاجرت جوانان به خارج از کشور است

مشاور ویژه وزیر کشور در امور زمین و مسکن با بیان اینکه جمیع امکانات و ظرفیت‌ها سبب شده که البرز، استانی مهاجر پذیر باشد و بسیاری از استان‌ها مهاجر فرست هستند ، بیان کرد: صنایع البرز باید با ایجاد نیروگاه‌های محلی و همچنین تصفیه خانه های بازچرخانی آب نسبت به تامین برق و آب مورد نیاز خود اقدام کنند.

مشاور وزیر کشور گفت: باید به سمت راه اندازی شهرهای هوشمند برویم و نیازهای مردم را به خدمات در کمترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

انصاری گفت: نباید منتظر بودجه و برنامه باشیم،  باید بر این پندار باشیم که البرز کشوری مستقل است و باید نیازهای خود را تامین کند.

وی با بیان اینکه البرز دنیای زمینه های رشد و پیشرفت را دارد، افزود: البرز باید رایزن‌های خود را به کشورهای دیگر بفرستد و ضمن ایجاد بسترهای تبادلات اقتصادی، راهکارهای کشورهای پیشرفته دنیا را در مقابله با بحران‌ها و بهره برداری از فرصت‌ها، احصا کنند.

مشاور ویژه وزیر کشور ،گفت: در اجرای طرح ملی مسکن مهر نیز باید محله به محله و روستا به روستا برای تشویق مردم به ثبت نام در طرح ملی مسکن ملی اقدام کنید.
وی با اشاره به اینکه باید به روستاها توجه ویژه ای داشته باشید و اجازه ندهید که روستاها خالی از سکنه شوند، افزود: باید بافت‌های فرسوده را در قالب این طرح ساماندهی کنیم و مستمندان نیز از فرصت داشتن مسکن برخوردار شوند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …