جمعه , 10 فروردین 1403

تشکیل یک هزار و ۲۱ مورد پرونده تخلف صنفی در البرز

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی از اصناف در این استان گفت: یک هزار و ۲۱ مورد پرونده تخلف صنفی ۲ روز گذشته در استان تشکیل شده است.

تشکیل یک هزار و ۲۱ مورد پرونده تخلف صنفی در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رامین ربیعی افزود: با دستور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و پیرو تاکیدات ویژه استاندار البرز در خصوص اجرای طرح جامع نظارت بر قیمت‌ها و تشدید بازرسی‌ها در سطح عرضه، در ۲ روز از اجرای این طرح، ۴ هزار ۱۳۱ مورد بازرسی از صنوف مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی در تمام نقاط استان انجام شده است.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز: همچنین در این مدت یک هزار و ۲۱ فقره برگه گزارش بازرسی برای واحد‌های متخلف صادر و پرونده متخلفان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

ربیعی گفت: طرح جامع نظارت بر قیمت‌ها و تشدید بازرسی‌ها در سطح بازار به ابتکار وزیر صنعت، معدن و تجارت و در راستای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف صنفی در شرایط حاضر کشور اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: در این طرح تمام کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، روسای شعبات سیار تعزیزات حکومتی، بازرسی اصناف و بسیج اصناف مشارکت دارند و تا ایجاد آرامش کامل در بازار و تامین به هنگام انواع اقلام کالایی در سطح عرضه طی ۲ نوبت صبح و عصر به صورت جدی ادامه خواهد داشت.

ربیعی تاکید کرد: بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در ۲ روز نخست اجرای طرح جامع نظارت بر قیمت‌ها و تشدید بازرسی‌ها در سطح بازار شامل تخلف گرانفروشی، امتناع از عرضه و عدم درج قیمت روی کالا‌ها بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه افزود: از تمام مردم البرز درخواست داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و عدم رعایت ضوابط عرضه کالا مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند که در کمتر از ۲۴ ساعت به شکایات رسیدگی خواهد شد.

ربیعی ادامه داد: مردم البرز این اطمینان خاطر را داشته باشند که بسیاری اصناف و فعالان سطح بازار در رعایت حقوق مصرف کننده کوشا هستند و در استان البرز با بیش از ۹۰ هزار واحد صنفی فعال و بالغ بر سه هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی و توزیعی، آمار تخلفات با تلاش صورت گرفته سیر نزولی خواهد داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …