شنبه , 8 اردیبهشت 1403

کنترل و نظارت بر بازار در استان البرز تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  مجتبی عبداللهی در جلسه تنظیم بازار و بحث و تبادل نظر با فعالان اقتصادی استان درباره درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: درصدد هستیم با بهترین تدبیر و خرد جمعی تصمیم گیری و اقدام کنیم.

وی ادامه داد: دولت به جد بدنبال حمایت از مصرف کننده و کنترل بازار است که یکی از اقدامات مهم در این راستا درج قیمت تولید کننده بجای مصرف کننده بر روی کالاها است چرا که از این طریق روند تولید و عرضه شفاف تر خواهد بود.

عبداللهی گفت: چگونگی این امر با حضور فعالان بخش خصوصی در بخش های  مختلف مورد بحث  و بررسی است که با این اقدام منافع عمومی اعم از تولیدکننده و مصرف کننده حفظ خواهد شد.

وی افزود: البرز قطب تولید مواد غذایی، قطعات خودرو و دارو و لوازم آرایشی بهداشتی است از این اگر اقناع سازی تولیدکنندگان از این استان آغاز شود، تبعات مثبتی در سطح کشور  دارد.

استاندار البرز گفت: بی شک تولیدکنندگان همیشه تاریخ بخصوص از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف، یار و یاور مردم و نظام بوده اند که این امر مهم قابل ستایش و قدردانی است.

وی افزود: باید نرخ گذاری بر روی کالاها به شکل منطقی صورت بگیرد و مردم این تغییرات را حس کنند چرا که هدف از اجرای این طرح، کسب رضایتمندی مردم است.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …