جمعه , 7 اردیبهشت 1403

لیگ قرآنی دارالقرآن‌ها در البرز برگزار می‌شود

هادی خان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: لیگ قرآنی دارالقرآن‌ها در این استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز بیان کرد: دارالقرآن‌ها نقش مهمی در استعدادیایی، آموزش تخصصی و ارتقای سطح کیفی دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی از جمله حفظ، قرائت، همخوانی و مدیحه سرایی دارند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد پس از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز و مشخص شدن نفرات برتر و مستعد، با استفاده از ظرفیت دارالقرآن‌ها علاوه بر جذب، نگهداشت و ارتقای کمی قرآن آموزان و نیز ارتقای کیفی و فنی آنان، در رشته‌های مختلف این لیگ را در استان البرز برگزار کنیم.

خان‌محمدی هدف از برگزاری این لیگ را ایجاد فضایی با نشاط و رقابت معنوی سالم و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در سطح استان البرز ذکر کرد.

وی تعامل و ارتباط سازنده در بین مدیران دارالقرآن‌ها و کارشناسی‌های نواحی و مناطق به منظور انتقال تجارب و هم افزایی بیشتر را مورد تاکید قرار داد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز پیش بینی و آمادگی برای برگزاری چند برنامه متمرکز به ویژه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله اجلاس‌های منطقه‌ای و استانی نماز، جشن تکلیف استانی و همایش روحانیون شاغل در آموزش و پرورش را ضروری برشمرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …