دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

بازدیدهای میدانی بستر را برای رفع مشکلات مردم چهارباغ فراهم‌ می کند

قدرت اله شمیرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بازدیدهای مستمر میدانی از مناطق شهری و روستایی با حضور مسوولان دستگاههای ذیربط را از اولویت های کاری این  فرمانداری ذکر کرد.

وی گفت: هدف از این بازدیدها آگاهی از نظرات و پیشنهادات شهروندان و مرتفع ساختن مشکلات شهری و روستایی در زمینه های عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی ، خدماتی، صنفی و صنعتی است.

وی بازدیدهای میدانی را مهم‌ترین ابزار فرمانداری چهارباغ برای نظارت بر اجرای ضوابط و دستورالعمل های قانونی، برخورد با متخلفان و تسریع در رفع مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد.

فرماندار چهارباغ ضمن تشکر از اصناف متعهد و با انصاف که کالاهای اساسی را با نرخ های مصوب و عادلانه عرضه می کنند گفت: در جریان بازدید میدانی اخیرتعدادی ازاصناف هم درتوزیع کالاهای اساسی وهم دررعایت پروتکل های بهداشتی سرآمد بودند که به عنوان واحدصنفی برتر درمحل تجلیل شدند

وی ادامه داد:ولی متاسفانه شاهد تخلفات برخی از کسبه سودجو نیز بودیم که کم فروشی و گرانفروشی را پیشه کرده و در مواردی دستورالعمل های بهداشتی را نیز رعایت نکرده بودند که طبق قانون تحت پیگرد قرار گرفتند.

شمیرانی گفت: در جریان این بازدید ده فروشگاه اخطار شفاهی و ۵ فروشگاه اخطار کتبی دریافت کردند و ۶ فروشگاه نیز پلمپ شد ، ضمن آنکه‌ واحدهای صنفی منصف که شیوه نامه های بهداشتی را نیر رعایت کرده بودند مورد تشویق قرار گرفتند.

وی با اشاره به هشدارهای مسوولان بهداشت و درمان کشور در خصوص وضعیت بسیار نگران کننده روند شیوع ویروس کرونا ، رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار چهارباغ ضمن تاکید بر ممانعت از برگزاری اجتماعات به ویژه در فضاهای بسته ، رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی را کمک بزرگی به سلامت جامعه و روند مبارزه با بیماری کرونا ‌عنوان کرد.

شهرستان یکصد هزار نفری چهارباغ در جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …