جمعه , 10 فروردین 1403

بازار مصرف نیازمند ایجاد خلاقیت در کارآفرینی است

محمد رضا شاه پسند روز شنبه در مراسم  افتتاح دپارتمان کارآفرینی و مدیریت مهارت های کسب و کار اداره کل آموزش  فنی و حرفه ای البرز گفت: با بهره گیری از طرح های جذاب و خلاقانه ، کارآفرینان از  مزیت های مهم «حضور پر رنگ در بازار رقابت»، «تامین نیاز بازار مصرف» و «جذب مشتریان با سلیقه های متفاوت» برخوردار خواهند شد.

وی افزود: با برخورداری تولید کنندگان از کارشناسان با تجربه و خلاق، می توان محصولات و فرآورده هایی را راهی بازار کرد که طرفداران فراوانی داشته باشد.

شاه پسند حضور فعال کارآفرینان و کارکنان مجرب در حوزه کارآفرینی البرز را بستر ساز ایجاد تحول در تولید محصولات متنوع و مشتری پسند دانست و اظهار داشت: حضور مراکز شتاب دهنده  در حوزه های مختلف که در دپارتمان کارآفرینی البرز مستقر شده اند بیانگر توانایی بالای البرز در تبدیل ایده های نو در مسیر تولید محصولات متنوع است.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هدایت کارآفرینی در مسیر اعمال مدیریت صحیح و کارآمد در بستر تولید محصولات مشتری پسند را حرکتی موثر در ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد.

در این مراسم مدیرکل فنی و حرفه ای و مدیران ستادی این اداره کل ، نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز و روسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان البرز  حضور داشتند.

استان البرز با هفت شهرستان تابعه دارای  هشت مرکز دولتی آموزش مهارتی  با ۱۰۰ مربی و ۴۵۰ مرکز آزاد آموزش فنی و حرفه ای  است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …