یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرمانشاه: جانبازان سند افتخار نظام و انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله «مصطفی علما» روز دوشنبه و به مناسبت روز جانباز در دیدار با جواد سلیمانی و فریدون دهنوی از جانبازان ۷۰ درصد اظهار داشت: وجود جانبازان عزیز چه در زمان جنگ تحمیلی و چه بعد از آن همیشه افتخاری بزرگ برای کشور بوده است.

وی ادامه داد: جانبازان بزرگوار سند افتخاری برای نظام، رهبری و کشور هستند که رشادت های زیادی از خود نشان داده و فداکاری های زیادی انجام دادند.

آیت الله علما ادامه داد: جانبازان و ایثارگران پشتوانه های محکم نظام و سرمایه های ارزشمند انقلاب هستند و بالاترین خدمتی که می توان انجام داد خدمت صادقانه به آن هاست.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، عزت و عظمت کشور را مرهون ایثار آزاد مردانی همچون شهدای والامقام و جانبازان دانست و گفت: آن ها برای رضایت الهی به نبرد دشمنان رفتند و با اخلاص و اعتقادی که داشتند حماسه آفرینی کردند.

 وی در پایان خواستار توجه بیش از پیش مسئولان در خدمتگزاری به جامعه ایثارگری شد و گفت: آن ها حق زیادی بر گردن ما دارند و مسئولان وظیفه دارند به مشکلات آن ها رسیدگی کنند.

امام جمعه کرمانشاه: جانبازان سند افتخار نظام و انقلاب هستند

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز، گفت: حضرت عباس(ع) بهترین و بی نظیر ترین الگوی ایثار، وفاداری، ولایت مداری، شجاعت، شهامت و فداکاری برای همه جانبازان عزیز و آزادمردان عالم است.

حجت الاسلام هادی عسگری افزود: جانبازان نماد غیرت، مردانگی، جان فشانی و از خود گذشتگی برای دیگران هستند و نقش این عزیزان در انقلاب اسلامی نقشی ماندگار و بی بدیل است.

وی در پایان افزود: تاریخ و مردم قدرشناس ایران اسلامی هیچ گاه رشادت ها و مجاهدت های شهدای والامقام، آزادگان سرافراز و جانبازان صبور را فراموش نخواهند کرد و ما وظیفه داریم با قدردانی از ایثار این عزیزان حافظ آرمان ها و ارزش های نظام مقدس اسلامی باشیم.

در این دیدار با اهدای لوح و هدیه از جانبازان گرانقدر جواد سلیمانی و فریدون دهنوی تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …