پنجشنبه , 9 فروردین 1403

ایران در بسیاری از عرصه‌های تولید تجهیزات نظامی و دفاعی به خودکفایی رسیده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج, سردار  علیرضا حیدرنیا در مراسم تقدیر از مقام کارگر که در در یک شرکت ساخت و تولید قطعات خودرو در استان البرز برگزار شد اظهار داشت: کار و فعالیت از اهمیت بالایی برخوردار است و در دین اسلام به ارزش کار و کارگر توجه بسیار زیادی شده است.

وی افزود: میدان جهاد و توجه به اقتصاد  و کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور از هیچ روزنه ای نمی گذرد ، بیان کرد: مدیران و کارگران در مورد شکست تحریم‌ها و مقابله با نقشه‌های دشمنان پیشتاز  هستند.

حیدرنیا با بیان اینکه ما با تلاش و کوشش دشمن را شکست می دهیم ، ادامه داد: ما از پیچ تحریم‌ها به زودی و به سلامت عبور می کنیم و دشمن را به خاک سیاه می‌نشانیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه دشمن تمام فشار خود را بر معیشب مردم و خانواده‌های ما گذاشته است و مردم ما با این فشار دست و پنجه نرم می کنند ، عنوان کرد :دشمن علاوه بر نظام حاکمیت بر مردم ما هم دشمنی دارد و ما به برکت کارگران و مقاومت مردم  دشمن را سرکوب و دهانش را به خاک می مالیم.

حیدرنیا با بیان اینکه موفقیت  بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های بزرگ بسیار غرور آفرین است، گفت: نامگذاری سال‌های  گذشته با موضوعات اقتصادی دارای ارزش‌های پنهانی است. 

وی با بیان اینکه  توسعه روابط بین الملل معادل قدرت است ، گفت: ما در حوزه دفاعی و موشکی ، در حوزه هسته ای  در بسیاری از عرصه‌ها دفاعی و نظامی به باز دارندگی رسیده ایم.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه ایران در زمره کشورهای پرقدرت منطقه  از نظر دفاعی است، ادامه داد: هیچ  ابرقدرتی به برکت زحمات و فرزندان ما در  نیروهای هوا و فضا، قدس و سپاه جرات حمله به ایران را ندارد.

حیدرنیا با بیان اینکه بعد از گذشته چندین سال که از تولید خودرو پیکان می گذرد در حال حاضر با یک تحریم در حوزه خودرو سازی دچار مشکل می شویم، افزود: با شرایط موجود  قطعا یک جای کار جهادی نبوده  و با این روند پیشرفت تکنولوژی و فن اوری در سطح دنیا با کار عادی پیشرفتی حاصل نمی‌شود مد ما باید کار جهادی و انقلابی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دنیا به سمت دانش بنیان‌ها می رود، ادامه داد:  ما در بحث شرکت‌های دانش بنیان و تکنولوژی های تک نباید از غافله دنیا عقب بمانیم.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …