یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

البرز در جشنواره نوجوان سالم پنج برگزیده کشوری دارد

فرشته فهمیده روز شنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه دهمین جشنواره نوجوان سالم با عنوان یاریگران زندگی با رویکرد پیشگیرانه در مدارس این استان اجرایی شد، اظهارداشت: این جشنواره در راستای ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری ازگرایش به رفتارهای پرخطر و جلوگیری ازآسیب های اجتماعی، افزایش مهارت و ارتقاء سطح بهداشت روان دانش آموزان اجرایی شده است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و رشد شکوفایی قابلیت ها وظرفیت های دانش آموزان،فرهنگیان و مدیران مدارس در زمینه پیشگیری ازآسیب های اجتماعی ذکر کرد.

وی جذب توانمندی های دانش آموزان درقالب آثارهنری چون ایده پردازی، مقاله، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزارو چند رسانه ای، نقاشی و روزنامه دیواری درمبارزه با مواد مخدر را ازجمله ویژگی های این جشنواره برشمرد.

فهمیده با اشاره به اینکه تصریح کرد: نگار صمد یار دانش آموز مقطع متوسطه اول آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج  در رشته ایده پردازی موفق به کسب رتبه سوم  مشترک کشوری شد .

وی با اشاره به اینکه مهسا پذیرا دانش آموز مقطع متوسطه دوم از آموزش و ناحیه ۲ کرج در رشته ایده پردازی شایسته تقدیر شد،اضافه کرد: هانیه شاه محمدی دانش آموز متوسطه اول آموزش و پرورش ناحیه سه کرج  در رشته عکاسی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد.

وی یادآورشد: زهرا امارم دانش آموز دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج در رشته گرافیک، تصویرسازی رتبه سوم کشور را کسب کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: در بخش ابتکارات مدرسه ای، منابع آموزش و کمک آموزشی معصومه زارع از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در مقطع کارکنان نیز شایسته تقدیرشد.

وی یادآورشد: از برگزیدگان این جشنواره تقدیربه عمل می آید.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …