شنبه , 15 اردیبهشت 1403

آغاز عملیات اجرایی۲۱۶ پروژه عمرانی البرز در هفته دولت

ابوالفضل فانی رور شنبه درحاشیه کلنگ‌زنی ساختمان کلانتری خط چهار حصار کرج به خبرنگاران گفت:‌ این پروژه‌های عمرانی شامل ‌آموزشی، بهداشتی  و امثال آن با اعتباری معادل ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان عملیات خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز۵۰ پروژه  عمرانی مربوط به شهرستان کرج  که پنج پروژه آن بخش خصوصی و ۴۵ پروژه نیز در بخش دولتی است افتتاح شد.

 فانی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته درهفته دولت هر روز پروژه‌های یک شهرستان  در البرز افتتاح می‌شود.

این مسوول بیان داشت: امروز کلانتری خط چهارحصار کرج در زمینی به مساحت یک هزارو ۴۵۰ متر مربع که زمین آن از طرف اداره کل راه و شهرسازی و از محل ستاد بازآفرینی شهری وبا توجه به محرومیت این منطقه تخصیص یافته است.

وی افزود: اعتبار این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است که ۱۰ میلیارد ریال آن به پیمانکار واگذار پرداخت  تا عملیات اجرایی پروژه آغاز شود.

در استان البرز و شهرستان کرج ستاد بازآفرینی که دبیری آن با اداره کل راه و شهرسازی واعضای آن  شهرداری‌های و سایرارگانها استان است پروژه های زیادی در بخش عمران و توسعه مناطق محروم و حاشیه نشین انجام شده که گزارش آن توسط مدیران ذیربط به مردم اطلاع رسانی شده است .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …