یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

معاون سپاه البرز: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده رسانه ها است

سرهنگ «احسان خورشیدی » شامگاه یکشنبه در آیین برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر افزود: تمام رسانه هایی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عناد دارند به دنبال بیان مسایلی هستند که در این بین رسانه ها بایستی در عین بیان واقعیت ها باید حقایقی را بیان که انقلاب در پی رسیدن به آن است.

وی با بیان امروز ابزار قدرت ساز نظام در تببین و همراهی مردم رسانه است اظهار داشت: در واقع افکار عمومی و اراده ملی را پای کار آورده تا اینکه بخواهند از موانع عبور کنند.

خورشیدی  با اشاره به اینکه با وجود چنین ظرفیتی خودتان را دست کم نگیرید به مولفه های رسانه های انقلابی اشاره کرد و گفت: نخستین مولفه زمینه سازی برای بلوغ اجتماعی با عدالت باوری و مشارکت مردمی است.

وی ادامه داد: دومین مولفه الگو سازی ارزش عمومی به جای منافع فردی است بدین معنی که نقش رسانه این هستش که بتواند قاطعانه موضع گیری کرده و امروز انقلاب اسلامی به دنبال حل منافع عامه فقط نیست بلکه ارزش عمومی مهم است یعنی اینکه برای کشور بتوانیم مدل رفاه نوین اسلامی را طراحی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز افزود: در این بین اصحاب رسانه می توانند زمینه هایی را ایجاد و به مسوولان این باور را بدهند که مردم در جمهوری اسلامی نه شهروند هستند و نه ارباب رجوع و نه مشتری بلکه در جمهوری اسلامی ایران مردم ولی نعمت هستند.

خورشیدی ادامه داد: این رسالت یک رسانه انقلابی است رسانه ای که طرفدار حق و حقیقت و غیرت می باشد و پشت سر حق حرکت می کند.

وی مولفه بعدی را که در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند را امید آفرینی عنوان و خاطر نشان کرد: این مولفه با ۲ تاکتیک که یکی امید آفرینی با مهندسی شفافیت خدمت رسانی و مدیریت پاسخگویی مسوولان که خیلی موثر و مردم و نخبگان را شاد که این نقش رسانه است. 

خورشیدی مولفه چهارم را گفتمان سازی تفکر انقلابی و روحیه جهادی برای مبارزه با جنگ شناختی دشمن عنوان کرد و گفت: تفکر بن بست شکن بایستی در آحاد جوانان و نخبگان و مدیرا ن انقلاب اسلامی به خصوص مدیران استان به عنوان یک باور حقیقی باشد که این نیز کار رسانه است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …