دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

پویش ملی «ایران ما» در کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور برگزاری رزمایش مجازی در مشارکتی با حضور همه دستگاه‌ها از جمله وزارت کشور، قرار است پویش یک میلیون عکس از مردم در همه استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاها برگزار شود.

مردم کلانشهر کرج می‌توانند تصاویری از حضورشان در راهپیمایی به ویژه در کنار یکی از نمادهای «پرچم، عکس یک شهید یا آرم سپاه پاسداران» و با ارسال آن به شماره‌های ٠٩٩٩٩٢٢١٤٠١ و ۰۹۹۹۱۴۰۱۲۲ در تمامی پیام رسان های داخلی و با کلید واژه «ایران ما» در این پویش ملی شرکت فعال داشته باشند.

هدف از این اقدام ملی ثبت حضور آحاد مردم در راهپیمایی، حمایت مردمی از سپاه پاسداران در برابر طرح شوم اتحادیه اروپا برای تروریستی خواندن این نیروی مردمی و همچنین برجسته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر پرچم‌های دروغین دیگر است. تصاویر منتخب از صدا و سیما و سایر رسانه‌ها به نمایش درخواهند آمد.

برای احصای میزان تصاویر ارسالی، در کنار کلید واژه اصلی، نام استان البرز به عنوان کلید واژه فرعی تبلیغ شود. علاوه بر این، پیشنهاد می‌شود از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تصاویر پروفایل تمامی صفحات روابط عمومی‌ها در شبکه‌های داخلی و منقش به «فجر ١٤٠١» استفاده شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …