جمعه , 28 اردیبهشت 1403

استقبال جمعیت در ساعات پایانی انتخابات البرز

امروز و امشب البرز شور و حال خاصی  پیدا کرده است ، مردم دسته دسته با رعایت  پروتکل های بهداشتی در مقابل شعبه های اخذ رای صف های طولانی تشکیل داده و در انتظار انتخاب آگاهانه هستند.

بسیاری از ساکنان استان البرز با توجه به گرمای هوا، شرکت در انتخابات را به شب موکول کرده و اکنون در شعبه های اخذ رای حضوری پرشور و گسترده دارند.

 رای دهندگان البرزی در اظهاراتشان لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و ارج نهادن به خون پاک شهدای والامقام  مهمترین دلیل حضور خود و انتظار در صف های طولانی ذکر می کنند.

اگر چه امروز صف های طولانی در بسیاری از شعب اخذ رای استان البرز تشکیل شده بود اما اکنون که کار رای به شب هنگام کشیده شده ، مردم  برای تحقق آرمان های والای نظام اسلامی پای کار آمده و میدان داری می کنند.

ساکنان ۱۷ شهر و ۲۸۸ روستای استان البرز جمعه ماندگار  و به یادماندنی را در تورق تاریخ این دیار خلق کردند و به احتمال کار رای گیری تعدادی  از شعب اخذ رای به ساعات اولیه بامداد ختم خواهد شد.

مهرماه  روزبهانی از بازرسان انتخابات کلانشهر کرج به خبرنگار ایرنا گفت: بررسی ها بیانگر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بوده و بیشتر شعب این کلانشهر مملو از جمعیت رای دهندگان است.

وی ادامه داد: امروز بیشتر شعبه های اخذ رای مملو از جمعیت رای دهندگان بود و هر لحظه بر شمار آنان افزوده شده است .

این بازرس گفت : مردم انقلابی کرج شور و حال خاصی به انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ بخشیده اند و این حضور حماسی بیانگر بصیرت و زمان شناسی آنان است.

 همچنین تعدادی از رای دهندگان اظهار داشتند ، اگر انتخابات  تا صبح شنبه  ادامه یابد باز هم در صف های طولانی در انتظار خواهند ماند.

کار رای گیری در البرز تا ساعت ۲۴  امشب تمدید شده است.

استان البرز با هفت شهرستان تابعه ، دارای  سه میلیون نفر جمعیت است که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر آنان در این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …