پنجشنبه , 30 فروردین 1403

کرونا بیشترین آسیب را به امور تربیتی وارد کرد

فرشته فهمیده روز شنبه در نشست با معاونان پرورشی مناطق و شهرستان های استان البرز اظهارداشت: یکی از الزامات امر تربیت مواجهه و تعامل چهره به چهره با دانش آموزان است که با شیوع کرونا دچار مشکل شد اما با اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان انتظار می رود، مدارس نیز تا نیمه آبان ماه آماده بازگشایی شود.

وی بیان داشت: با همت مربیان و معاونان پرورشی مدارس موفق شدیم برنامه ها و فعالیت های حوزه پرورشی و تربیتی را به صورت کیفی در بستر سامانه شاد اجرایی کنیم اما فعالیت های پرورشی در کف مدارس تاثیرگذاری بیشتری بر دانش آموزان دارد.

فهمیده یادآورشد: امور تربیتی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که باید فعالیت‌های این نهاد با رنگ و بو و عطر انقلابی خود تداوم داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: آشنایی دانش‌آموزان با مبانی تربیتی، مشارکت و نقش‌آفرینی نسل آینده‌ساز در دوران دفاع مقدس و تقدیم بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید از ثمرات و نمود فعالیت‌های امور تربیتی است که این مهم با توجه به اینکه دبیرخانه کشوری بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی این استان در بستر شبکه آموزشی شاد، فعال شده است مورد توجه قرارگیرد.

وی دراین نشست بر برگزاری وبینارها درخصوص فعالیت های سال تحصیلی جدید، تقویت تشکل های دانش آموزی، تشکیل بانک اطلاعات، فعالیت های برون مدرسه ای ، توانمندسازی نیروی انسانی، تشکیل کارگروه فوریت های روانی- اجتماعی، ابلاغ اعتبارات، حضور فعال در جشنواره ها ، بازبینی شاخص ها ی ارزیابی، بسته تحولی هردانش آموز و تشکیل ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش به صورت فصلی تاکید کرد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …