جمعه , 31 فروردین 1403

استقبال از سرمایه گذاران در بخش فرهنگی البرز

«سعید جابری انصاری »روز شنبه درحاشیه  بازدید از چاپخانه یک شرکت تولیدی در البرز افزود: تلاش برای ایجاد شغل پایدار و درآمد برای مردم از اقدامات ارزشمندی است که سرمایه گذاران و صنعتگران با وجود مشکلات مختلف امروز، از جمله مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه، با اتکا به خدای متعال انجام داده اند.

وی گفت: امیدواریم با اقدامات و حمایتهای دولت خدمتگزار طی سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری، سال تولید، مانع زدایی و پشتیبانی ها نامگذاری شده و در سال های آینده  زمینه های بیشتر و بهتری را برای توسعه اشتغال پایدار برای شهروندان پدید آوریم.

وی با بیان اینکه  از تمامی ظرفیت های استانی و وزارتخانه  برای تسهیل شرایط و تسریع در صدور مجوز و هرآنچه برای رونق اقتصاد فرهنگ و هنر لازم باشد، استفاده خواهیم کرد تصریح کرد: این امیدواری وجود دارد که  در پرتو ترویج فرهنگ کار و تلاش و تأمین زمینه و زیرساخت های آن، بتوانیم صنوف و حوزه های اقتصادی مختلف موجود در عرصه فرهنگ و هنر را توسعه و گسترش دهیم .

جابری انصاری در بخش دیگری از سخنان با اشاره به سرمایه گذاری و تجهیزات مناسبی که توسط مدیران این  چاپخانه برای صنعت چاپ انجام شده خاطر نشان کرد: تجهیزات مدرن و مناسبی  مستقر شده که توان و ظرفیت مطلوبی را در حوزه صنعت چاپ استان پدید آورده و می تواند با رعایت ضوابط و تامین شرایط، حتی نیاز سایر صنوف و شرکتها را نیز تأمین نماید.

وی ادامه داد: البته استعدادهای سرمایه ای و فنی استان البرز این ظرفیت را دارد که شاهد راه اندازی چاپخانه های دیگری نیز در این سطح باشیم که در این مسیر  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، در چارچوب قوانین و ضمن بهره گیری حداکثری از ضوابط و تامین تسهیلات موجود، از هیچ اقدام و تلاشی برای توسعه صنعت چاپ استان و حمایت از ورود بخش خصوصی به این عرصه، کوتاهی نخواهد کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …