پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

دستگیری اعضای باند حرفه ای سارقان منزل در البرز

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد نادربیگی»  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در نقاط مختلف استان البرز شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی البرز  قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با بررسی میدانی مناطق وقوع سرقت متوجه شدند که سارقان با تشکیل یک باند سه  نفره و به کارگیری  خودروهای پژوپارس سفید رنگ ، پژو ۴۰۵ ، پژو ۲۰۶ و سمند پلاک مخدوش و استفاده از پلاک های دست نویس  یا سرقتی در ارتکاب این سرقت ها استفاده کرده و با پرسه زنی در مناطق مختلف شهرها  و شناسایی منازل مورد نظر که صاحب منزل در آن حضور ندارد و در فرصت مناسب اقدام به سرقت می کردند.
وی خاطرنشان کرد:   کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ های به جا مانده، اعضای باند سارقان را شناسایی و با بررسی سوابق آن ها متوجه شدند همه آن ها دارای سوابق متعدد در حوزه سرقت هستند.
نادربیگی  گفت: با شناسایی محل اختفای متهمان، همه آن ها با هماهنگی قضائی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر  و به ۷۴ فقره سرقت منزل در سطح البرز و استان های همجوار با ارزش ریالی حدود ۱۵۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.
وی افزود:   در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی لوازم خانگی و ابزار آلات سرقتی کشف شده است.

وی بیان داشت: تا کنون ۱۳ سارق و مالخر در این پرونده شناسایی دستگیر شده  و حسب دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه سه شهید بهشتی کرج تصویر بدون پوشش سارقان جهت شناسایی مالباختگان منتشر می شود.

رییس پلیس آگاهی البرز اظهار داشت: چنانچه شهروندانی که منزل آن ها توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان البرز واقع در “میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون” مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۶۲۱۸۷۲۹۰۰ تماس حاصل کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …