یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار کردستان: با خاطیان احتمالی حادثه حسین‌آباد برخورد می‌شود

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه پس از اطلاع از وقوع واژگونی تانکر حامل سوخت مازوت در حسین‌آباد سنندج حضور و در جریان امداد رسانی این حادثه قرار گرفت.

وی در جلسه ستاد بحران در محل بخشداری حسین‌آباد ضمن ابراز تاسف و همدردی با حادثه دیدگان این رویداد ناگوار به دستگاه‌های امداد رسان تاکید کرد که همه ظرفیت و توان خود را برای کاهش اثرات این حادثه بکار بگیرند.

استاندار کردستان تاکید کرد: باید در اسرع وقت تمامی جوانب واژگونی تانکر حامل سوخت در حسین‌آباد سنندج بررسی و با خاطیان احتمالی این رویداد ناگوار برخورد قانونی صورت بگیرد.

استاندار کردستان بعد از بازدید از محل وقوع حادثه، در جمع شماری از مدیران و مسوولان استان ضمن تسلیت به مردم شهر حسین‌آباد، از وقوع این حادثه تلخ اظهار تاسف کرد و گفت: امیدواریم که با یک کار کارشناسی و در کوتاهترین زمان ممکن از وقوع حوادث مشابه جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به لزوم بررسی دقیق علت وقوع این حادثه در شهر حسین آباد، اظهار داشت: من از معاون عمرانی استانداری و سایر مسوولان مرتبط می‌خواهم که در زمان اندکی ضمن بررسی دلیل وقوع این حادثه، برای ایمن کردن این مسیر برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.
استاندار کردستان ضمن تاکید بر رسیدگی به وضعیت مصدومین حادثه شهر حسین‌آباد، افزود: در خصوص برآورد خسارت‌های وارده به منازل مسکونی مردم باید در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم صورت گیرد.
وی ضمن تاکید بر لزوم رفع مشکلات به وجود آمده برای تعدادی از مردم شهر حسین‌آباد، بیان کرد: همه دستگاه‌های خدمت رسان در شهر حسین آباد حضور دارند و انتظار می‌رود که تا سامان دادن کامل مشکلات در محل حضور داشته باشند.
زارعی کوشا ضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای ساماندهی محورهای حادثه خیز در تمامی جاده‌های استان کردستان، افزود: باید در کوتاهترین زمان ممکن تمامی این نقاط شناسایی و مشخص شوند تا نسبت به سامان دادن آنها اقدام شود.
وی با تقدیر از خدمت رسانی به موقع تمامی نیروهای امدادرسان در محل وقوع حادثه، گفت: از همه عزیزانی که به موقع در محل حضور پیدا کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام کردند تقدیر می‌کنم.

شامگاه شنبه یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت در حسین‌آباد سنندج واژگون و آتش گرفت.

استاندار کردستان: با خاطیان احتمالی حادثه حسین‌آباد برخورد می‌شود

بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان  این حادثه متاسفانه منجر به جانباختن سه نفر و مصدوم شدن ۶ نفر شده و به ۲۵ منزل مسکونی نیز خسارت وارد شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …