جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده شهید فاضل دیدار کرد

به گزارش ایرنا از استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری همزمان با سالروز  شهادت سردار سر افراز شهید سید کمال فاضل فرمانده گردان یا زهرا(س) تیپ مستقل قمر بنی‌هاشم(ع) با حضور در منزل این شهید با مادر شهیدان سید کمال و سید احمد فاضل دیدار و گفت وگو کرد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری در  این دیدار، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهیدان ، مادران شهدا را بانوانی از خود گذشته، فداکار و انقلابی توصیف کرد و گفت: مادران شهدا، عزیزان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امروز الگوی صبر و مقاومت برای جامعه هستند.
 حیدری ادامه داد: شهادت، آشکارکننده  حقایق است، شهید با شهادت خویش، پرده 
فریب را از چهره دشمن پاره می‌کند، به همین خاطر هر وقت خون شهیدی بر زمین ریخته شده، حقیقتی آشکار گردیده است، اکنون نیز این فرهنگ شهادت است که در نظام جمهوری اسلامی توانسته نقشه‌های دشمن را نقش  بر آب کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در فرهنگ ما شهادت مرگ نیست که دشمن تحمیل کند، شهادت مرگی است دلخواه که شخص با تمام آگاهی خودش انتخاب می کند، بنابراین چیزی را نمی‌بازد و از دست نمی‌دهد بلکه به چیزهایی دست پیدا می‌کند که به گفته پیامبر بزرگ اسلام برتر از آن چیزی  قابل تصور نیست، انسان وقتی عبارات قرآن و ائمه را درباره شهید می‌شنود واقعا متعجب می‌شود. وقتی شهید به تعبیر قرآن حی حقیقی است و نزد خدا روزی می‌خورد، به صدّیق تعبیر می‌شود و با خدا معامله می کند؛ آن وقت باید نسبت به این جایگاه غبطه خورد، این موضوع را نسل جوان امروز ما باید درک کند، این مفاهیم بزرگ را باید به نسل‌های آینده منتقل کنیم و این وظیفه‌ای دشوار برای ما و همه خانواده‌های شهداست.
در این دیدار ایوب زمانی یکی از فرماندهان چهارمحال و بختیاری در سالهای دفاع مقدس نیز حضور داشت.
شهید سید کمال فاضل  فرمانده گردان مقدس یا زهرا (س) از تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) بود که در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …