یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار: ساختار بودجه البرز باید منجر به جبران عقب ماندگی ها گردد

به گزارش روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی روز دوشنبه در نشست مشترک  استاندار و مجمع نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی با رییس قوه مقننه افزود: البرز از ابتدای تاسیس به عنوان استان از اعتبارات لازم برای ارتقا زیرساخت ها برخوردار نشد و اکنون با ضعف جدی در سرانه ها مواجه است.

وی با اشاره به اتحاد و انسجام موجود در استان البرز بین مسوولان قوا، بیان داشت: مجموعه مسوولان استان برای پیشبرد اهداف توسعه ای با هم همدل و متحد شده اند.
عبداللهی ادامه داد: این استان از ابتدای استقلال خود، اعتبارات لازم را برای ارتقا زیرساخت ها دریافت نکرده و با توجه به رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری روز افزون، با چالش های متعددی برای تامین نیازهای مردم مواجه است.
وی گفت: البرز در سرانه های بهداشتی و درمانی و امکانات بیمارستانی و همچنین آموزشی جزو استان های محروم کشور محسوب می شود.
عبداللهی افزود: با تمام توان برای افزایش سرانه های استان در همه ابعاد وارد عمل شده ایم و در این مسیر به عنایت ویژه ملی بویژه افزایش سقف بودجه و اعتبارات استان نیازمندیم.
وی گفت: اکنون ما به عنوان مسوولان ارشد استان با همراهی نمایندگان  و همدلی تمامی مسئولان در رده های مختلف درصدد هستیم حتی از ارتباطات شخصی، توان خیرین و سرمایه گذاران برای رشد استان و کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.
 در این دیدار علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، مهدی عسگری و علیرضا عباسی نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد  در مجلس شورای نیز حضور داشتند و مشکلات و مسایل استان البرز را تشریح کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …