شنبه , 8 اردیبهشت 1403

استاندار: بستر حمایت از تولید در البرز مهیا شده است

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی البرز گفت: حمایت از تولید با ژست گرفتن محقق نمی شود، بلکه باید مدیران استان در میدان حضور داشته باشند و با تمام توان در رفع موانع جامعه بکوشند.

وی، نظارت کامل بر اجرای برنامه ها و اقدامات مدیران و روند تحقق مصوبات جلسات گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را  از اولویت های مسوولان عنوان کرد و افزود: در این راستا همه عملکرد ها زیر زیر ذره بین قرار دارد.

شهبازی با اشاره به ارتقای فعالیت ها در مسیر تامین زیر  ساخت ها از جمله آب، برق و گاز در البرز گفت: طی سه سال اخیر بسیاری از برنامه های مغفول مانده استان در حوزه تولید و صنعت اجرایی و عملیاتی شده است که این موفقیت ها حاصل تعامل دولت و بخش خصوصی استان است.

استاندار البرز با اشاره به فرمان ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها گفت: این فرمان معظم له ، مسوولیت خطیری را بر عهده ما کارگزاران نظام قرار داده است.

شهبازی، ضرورت بررسی های همه جانبه و تخصصی در خصوص مسائل اقتصادی، کشاورزی، تولید، صنعت و تجارت را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: ضمن  مرور مصوبات در هر  نشست، بر روند تحقق آنها نظارت می شود، چرا که هر اقدامی حتی کوچک که مسیر تولید و پیشرفت اقتصادی را تسهیل کند، ارزشمند است.

وی افزود: ما در مقابل مردم مسوول هستیم و باید بسترها را به نحوی مهیا کنیم تا تولید و اشتغال در مسیر صحیح  قرار گیرد و در این راستا موانع یکی پس از دیگری برطرف شود.

استاندار البرز ادامه داد:  تمام دستگاه های مربوطه باید در بحث تولید و اشتغال اشراف و همراهی کامل را در دستور کار قرار دهند، چرا که فرامین مقام معظم رهبری و ماموریت های محوله دولت ، اکنون تولید و اشتغال است و این موارد از مهمترین دغدغه جامعه محسوب می شوند.

شهبازی با اشاره به گره گشایی در راه اندازی شهرک صنفی شیخ آباد و ایجاد زمینه اشتغال چند هزار نیروی کار، افزود: اقدامات فراوانی از این دست در سه سال اخیر داشتیم و بسیاری از برنامه های مغفول  مانده قدیمی به سرانجام مطلوب رسیده است.

وی خطاب به معدود مدیرانی که حضور در چنین جلساتی را جدی نمی گیرند، گفت: باید این مدیران پاسخگو باشند ، زیرا عدم حضورشان ترک فعل و سهل انگاری محسوب می شود.

استاندار البرز گفت: برای ارتقای زیرساخت هایی همچون آب، برق و گاز برای صنعتگران، رایزنی ها و پیگیری های فراوانی کرده ایم که افزایش حق آبه استان، رینگ شبکه گازرسانی و ایجاد اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت از نتایج اهم این پیگیری ها می باشد و این تلاش ها ادامه خواهد یافت.

استان البرز داری سه هزارو ۵۰۰  واحد تولیدی و صنعتی  است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …