جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: هیچ پستی در استان نباید در تعطیلات بدون مسئول بماند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در شورای ترافیک و شورای راهبردی تصادفات استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری استان البرز برگزار شد، با تبریک ولادت ولیعصر (عج) با بیان اینکه باید تدابیری اتخاذ شود که استان البرز بهترین میزبان برای مسافران نوروزی باشد اظهار داشت: طبق تاکید و مصوبه دولت و سیاست‌های رئیس جمهور باید نظارت و کنترل دقیقی صورت گیرد تا حتی یک تصادف منجر به فوت نیز نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران به ویژه در مورد استقبال از نوروز و مسافران باید در محل‌های اجرای طرح‌ها حضور داشته باشند و از نزدیک روند کار را مورد بررسی قرار دهند.

عبداللهی گفت: دستگاه‌ها و مدیران مسئول در این طرح باید طی همراهی، هم افزایی و انسجام ویژه‌ای به مردم خدمات ارائه دهند و مردم از این وحدت و همدلی لذت ببرند و احساس نشاط و امنیت داشته باشند.

وی افزود: مدیران باید لیست شیفت‌بندی‌های خود را در تعطیلات نوروزی اعلام کنند چرا که هیچ پستی نباید بدون مسئول بماند.

استاندار البرز گفت: شهر به شهر و محله به محله باید رنگ و نوروز حس شود و شهرداری‌های مناطق مختلف برای این امر طرح ویژه اجرا کنند.

وی افزود: استان البرز باید الگو در ارائه بهترین خدمات نوروزی به مردم و به ویژه مسافران باشد و در تمامی ابعاد نمونه باشد.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد که مدیریت راه‌های درون و برون شهری با جدیت صورت گیرد و موانع و مشکلات به صورت تخصصی احصا شود و حل آنها در دستور برنامه قرار گیرد.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی شود که وسایل نقلیه سنگین به سمت آزادراه الغدیر هدایت شود تا تردد آنها در آزادراه تهران-کرج موجب ترافیک نشود.

عبداللهی گفت: بیش از 2 هزار و 800 نقطه حادثه خیز در معابر کشور وجود دارد که از این تعداد 18 نقطه در محورهای برون شهری استان احصا شده و باید طبق برنامه و در کمترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنیم.

وی افزود: حتی یک حادثه تصادف منجر به فوت نیز زندگی چند خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین تا جایی ممکن باید از بروز حوادث جلوگیری کنیم و با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، مردم را در این راه همراه کنیم.

استاندار البرز گفت: می توانیم از ظرفیت بخش خصوصی برای نصب دوربین های کنترل و نظارت جاده ها استفاده کنیم.

وی افزود: فرمانداران و شهرداری‌های استان باید تمامی تجهیزات و امکانات خود را برای نظارت بر ترددها به منظور کاهش تصادفات بویژه تصادفات منجر به فوت در اختیار دستگاه های مسئول بگذارند.

عبداللهی گفت: مجموعه مسئولان استان باید به دستگاه های مسئول در اجرای مسئولیت های مربوط به استقبال از مسافران نوروزی کمک کنند.

وی افزود: باید با نصب بنر و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه ها به مردم اطلاع‌رسانی شود که سرعت مجاز در محورهای مختلف استان 10 کیلومتر در ساعت کاهش می یابد.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد که پویشی راه اندازی شود تا مردم را در مورد سفر ایمن آگاه کند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …