یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: خدمت به مردم نباید با اختلال و حاشیه همراه شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،   به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در نشست صمیمانه با جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد استان که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،  یا بیان اینکه سمن‌ها یار و یاور مردم و بازوی توانمند دولت هستند، افزود: فعالیت سمن ها از بطن و نهاد جامعه سرچشمه می گیرد و طبیعتا فارغ از منافع شخصی و با نگاه گره گشایی از مشکلات مردم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: فعالان اجتماعی عموما افرادی با قلب‌های پاک و مهربان هستند که دلشان برای دردمندان بی پناه می تپد و یا درصدد هستند که برای حفظ منافع مردم در عرصه های مختلف گامی بشردوستانه بردارند.

عبداللهی با بیان اینکه با عملکرد و اهداف سازمان های مردم نهاد آشنا هستم، گفت: دغدغه های فعالان اجتماعی را درک می کنم چراکه سال‌ها در این راستا فعالیت و مطالعه داشته ام.

وی افزود: با توجه به این اشراف بدنبال هستم که از این ظرفیت ارزشمند در استان را بهره برداری کنم و طی همپوشانی، هم افزایی، مودت و اتحاد به خردجمعی برای حل مشکلات اساسی استان برسیم.

استاندار البرز گفت: می توانیم همه با هم مانند ید واحدی شویم که چند دغدغه اساسی را در استان هدف بگیریم و به صورت منسجم برای اتخاذ راهکاری عملیاتی وارد میدان شویم.

استاندار البرز گفت : ما قادر هستیم با الگو گرفتن از طرح‌های موفق در کشور و جهان و بومی سازی آنها، البرز را در اقدامات اجتماعی به استانی شاخص در کشور برسانیم.

عبداللهی گفت: برخی امور وقتی به صورت جزیره ای و کوچک انجام می شوند فاقد اثربخشی محسوس خواهند بود از این رو می توانیم تمام توان موجود را برای اهداف بزرگ معطوف کنیم.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد بیش از هر چیز باید بدنبال حفظ کرامت و شان انسانی باشند، فرقی ندارد که یک فرد در جامعه در چه طبقه اجتماعی قرار دارد، ما موظف هستیم شان و احترام او را حفظ کنیم.

استاندار البرز گفت: متاسفانه برخی افراد، مطالبه گری را با حرمت شکنی اشتباه می گیرند و با این ابزار ناکارآمد، عدالت و انصاف را زیر پا می گذارند.

وی افزود: باید به کارگزاران نظام کمک کنیم که به هدف والای خود یعنی خدمت به مردم برسند ولی برخی با به حاشیه کشیدن مسئولان در این مسیر اختلال و ناامیدی ایجاد می کنند.

عبداللهی گفت: امید است در سایه اتحاد و انسجام و بهره گیری از خردجمعی بتوانیم گام های بزرگی برای توسعه استان و کسب رضایتمندی مردم برداریم.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …