شنبه , 15 اردیبهشت 1403

پیروی از منش شهید سلیمانی جامعه را متحول می سازد

مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در نشست هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس استان البرز افزود : مدال طلای سربازی و الگوی استقامت متعلق به سردار حاج قاسم سلیمانی است، از این رو باید رفتار، منش و کردار این الگوی ارزشمند سرلوحه کار و زندگی ما باشد و سربازی حقیقی برای این خاک مقدس را از ایشان فرا بگیریم.

وی ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس به نام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و می خواهیم از این مجموعه بعنوان قطب فرهنگی استان استفاده کنیم.
عبداللهی افزود: در بسیاری از کشورها یادبودها، نمایشگاه ها و باغ موزه هایی ایجاد شده اند که بسیار موفق بوده اند.
وی بیان داشت: دوران دفاع مقدس در کشور ما سرشار از درس های دینداری، ایثار، غیرت، جوانمردی، استقامت، وحدت و همدلی بوده بنابراین مسوولان استان باید با اهتمام و ارادت ویژه در راستای ایجاد چنین امکانی ورود کنند.
عبداللهی گفت: انتظار می رود که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان برای تکمیل فازهای بعدی پروژه باغ موزه دفاع مقدس اقدام کنند و به طور یقین استانداری نیز به تکالیف خود واقف است و تعهدات خود را اجرایی می کند.
وی افزود: با توجه به اینکه باغ موزه دفاع مقدس در البرز المان و نماد و قطب فرهنگی البرز خواهد بود، برای تسریع در روند کمی و کیفی تکمیل این پروژه، مقرر شد قرارگاه خاتم بعنوان پیمانکار انتخاب شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …