چهارشنبه , 29 فروردین 1403

استارت آپ‌های دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر حمایت می شوند

قائم مقام مراکز علمی کاربردی خانه کارگر کشور گفت: استارت آپ‌های دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر که مورد تایید داوران منتخب دانشگاه قرار گرفته به تولید انبوه برسند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

استارت آپ‌های دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر حمایت می شوندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محجوب افزود: اولین رویداد استارت آپ کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ برگزار شد.

به گفته قائم مقام مراکز علمی کاربردی خانه کارگر کشور: مراکز علمی کاربردی خانه کارگر کشور به عنوان حلقه‌های اتصال بین دانشگاه و صنعت هستند و بطور مستمر از طرح‌های دانش بنیان نیز حمایت خواهد شد، اما امسال با توجه به شعار سال و حمایت از تولیدات دانش بنیان عزم جدی درخصوص حمایت از ایده‌های نو در مراکز علمی کاربردی خانه کارگر وجود دارد و هر هفته در یکی از مراکز این رویداد‌ها برگزار می‌شود.

او افزود: رویداد‌های کسب و کار به منظور حمایت از جوانان مستعد کشور برگزار می‌شود و به همین منظور از طرح‌ها و ایده‌های منتخب داوران و کارشناسان مورد تایید دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر که به تولید انبوه در بازار کار برسند با سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین معافیت‌های مالیاتی حمایت خواهد شد.

گفتنی است در این رویداد ۳۵ ایده کسب و کار حضور داشتند که در پایان و پس از مراحل داوری ۳ ایده برتر معرفی و مورد حمایت دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر قرار خواهند گرفت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …