جمعه , 21 اردیبهشت 1403

چهارهزار خانوار نیازمند فردیسی در انتظار حمایت نیکوکاران

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: حدود چهار هزار خانوار نیازمند در فردیس در انتظار حمایت نیکوکاران در روز‌های پایانی سال هستند.

چهارهزار خانوار نیازمند فردیسی در انتظار حمایت نیکوکارانبه گزارش خبرگزاری صداوسیماي مرکز البرز، کاوه بکان با اشاره به فعال سازی ۱۴پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی در این شهرستان افزود: این پایگاه های امداد و مراکز نیکوکاری در فردیس از اول اسفندماه راه اندازی شده که امروز جمعه نیز یک پایگاه در مصلای امام خمینی(ره) و روز شنبه در تمامی مدارس این شهرستان برای جمع آوری کمکهای مردمی فعال شده اند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس با اشاره به اینکه تا کنون ۱۴۶میلیارد ریال نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است گفت: کمکهای جمع آوری شده توسط کمیته امداد بین خانوارهای زیر پوشش و نیازمندان توزیع می شود.

او افزود: کمکهای جمع آوری شده در بخش امور درمانی جهیزیه، تامین مسکن، کمک هزینه تحصیل، اجاره و تعمیرات افراد تحت پوشش این نهاد هزینه می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: حدود یک هزار و ۲۰۰دانش آموز و ۷۸دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد فردیس قرار دارند.

او افزود: امید است در آستانه سال نو با مشارکت گسترده مردم و خیّران شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.

سه هزار و ۸۰۰خانوار با جمعیتی حدود ۶هزار و ۵۰۰نفر تحت پوشش کمیته امداد فردیس قرار دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …