جمعه , 10 فروردین 1403

افتتاح مرکز نیکوکاری دهخدا در کرج

مرکز نیکوکاری دهخدا باهدف ارائه خدمات معیشتی، تحصیلی و اعطای سبد کالا به دانش آموزان کم برخوردار و هم‌افزایی کمیته امداد البرز افتتاح شد.

افتتاح مرکز نیکوکاری دهخدا در کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه یک کرج گفت: یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، رویکرد محوری این مرکز توسعه مشارکت مردمی بین دانش آموزان، اولیاء، کادر آموزشی و هم‌افزایی کمیته امداد در برنامه‌های فقرزدایی است.

طاهری افزود: کادر مدیریتی این دبیرستان پیش‌ از این نیز با اهدای بسته‌های معیشتی، گوش تلفن همراه و تبلت در دوران همگیری کرونا و برگزاری جلسات مشاوره برای دانش آموزان فعالیت‌های خیرخواهانه خود را آغاز کرده بودند که با افتتاح مرکز نیکوکاری نسبت به نظام‌مند کردن این فعالیت‌ها و استفاده از ظرفیت سایر خیرین اقدام کرده اند.

طاهری گفت: از تمام خیران دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۷۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …