پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در” نظرآباد “

ماموران انتظامی شهرستان نظرآباد در قالب تیم‌های عملیاتی طرح امنیت اجتماعی در راستای جمع آوری معتادان متجاهر پرخطر و پاکسازی پاتوق‌ها و مناطق جرم خیز اجرایی نموده اند.

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همزمان با پایان طرح جمع آوری معتادان متجاهر، فرماندار و دادستان نظرآباد با حضور در مجتمع انتظامی شهرستان از اقدامات و دستگیری های پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای دستگیری معتادان متجاهر بازدید نمودند.

در این طرح مجموعا ۶۱ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شده اند.

فرماندار نظرآباد گفت: اين نوع برخورد با معتادان به نفع خود شخص و جامعه بوده و بازخورد آن به خود آنها برمي گردد، چرا که نيروي انتظامي پس از دستگيري و ارشاد قضايي، آنها را به مراکز ترک اعتياد و بازپروري فرستاده و در جهت هدايت آنها به سوي آينده اي روشن و ساختن جامعه اي سالم گام هاي سازنده اي بر مي دارد.

فرماندار نظرآباد در پايان ضمن تقدیر از همکاري و مساعدتهاي بي دريغ مردم از نيروي انتظامی از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک در خصوص خرید، فروش و توزیع مواد مخدر و تجمع معتادان در پاتوق ها، نقاط آلوده و جرم خیز را از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …