سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کرونا جان یک البرزی را گرفت و ۲۹ بیمار با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کرونا جان یک البرزی را گرفت و ۲۹ بیمار با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند
17 آذر 1404 – 14:10 اخبار استانها اخبار البرز رئیس سازمان حملونقل بار و مسافر …