جمعه , 31 فروردین 1403

آزادی مددجوی محکوم به قصاص در کرج

مدیر زندان رجایی شهرکرج گفت: مددجو “س. ن ” که حین سرقت خودرو مرتکب قتل عمد شده بود پس از تحمل ۲۱ سال تحمل حبس با رضایت اولیای دم از قصاص نفس نجات یافت.

آزادی مددجوی محکوم به قصاص در کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، الله کرم عزیزی افزود: این مددجو سال ۸۰ با هدف سرقت خودرو ضمن ارتکاب به قتل عمد از سوی محاکم قضایی شهرستان شهریار به قصاص نفس محکوم و به زندان رجایی شهرکرج منتقل شد که پس از گذشت ۲۱سال حبس با تلاش مستمر مددکاران با اخذ رضایت اولیای دم فرصت دوباره زندگی یافت.
وی افزود: مددجو س. ن با اخذ رضایت اولیای دم و پایان محکومیت دولتی آزاد و اکنون به کانون خانواده خود بازگشته است.

عزیزی اضافه کرد: مددکاران به عنوان مهمترین پشتوانه مددجویان در طول دوران محکومیتشان، پس از برگزاری جلسات متعدد و مصالحه با خانواده مقتول شرایط گذشت آنان را فراهم نمودند.
او با بیان این مطلب که آسیب‌های ناشی از لغزش‌ها همیشه منحصر به خود فرد نمی‌باشد گفت: در بسیاری از موارد شاهد لطمات وارده توسط دیگران بوده ایم که گا‌ها با تمطیع و یا انگیزه انتقامجویی موجودیت و منافع افراد را به خطر می‌اندازند.
مدیر زندان رجایی شهر ضمن اشاره به ضرورت تقویت روحیه گذشت با پیروی از قرآن و عترت افزود: بخشش و گذشت از مکارم اخلاقی و فضایل انسانی است.
عزیزی گفت: بدون تردید ایجاد یک اندیشه فراگیر و ترویج فر هنگ گذشت، مدارا و مصالحه می‌تواند نقش موثری در حل بسیاری از مشکلات افراد داشته باشد.

ماه گذشته همزمان با اعیاد شعبانیه، مددجوی محکوم به قصاص این زندان پس از ۲۱ سال حبس با پیگیری واحد مددکاری زندان و عفو وگذشت اولیای دم آزاد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …