دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

افزایش ۱۵ درصدی جابه جایی مسافر در البرز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز اعلام کرد:جابه به جایی مسافر از ابتدای سفر‌های نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۰) تا سوم فروردین، در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۱۵ درصدی دارد.

افزایش ۱۵ درصدی جابه جایی مسافر در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، «میثم قدمی» گفت: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا سوم فروردین ماه جاری در مجموع ۴۲ هزارو ۶۳۳ مسافر با استفاده از اتوبوس، مینی بوس و سواری بین شهری به مناطق مختلف کشور جابه جا شدند که از افزایش ۱۵ درصدی نسبت به پارسال برخورداراست.

وی افزود: همزمان با طرح نوروزی افزون بر رعایت دستور العمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات مناسبی برای ایمنی و سلامت مسافران در پایانه‌های مسافری استان البرز اتخاذ شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته به واسطه شیوع کرونا شاهد کاهش محسوس تعداد سفر‌ها به ویژه سفر‌های نوروزی بودیم و جابه جایی مسافران از طریق اتوبوس، سواری و مینی بوس به میزان قابل توجهی کاهش داشت.

قدمی گفت: امسال با اجرای واکسیناسیون عمومی کرونا بسیاری از محدودیت‌ها برداشته شده و مردم با خیال راحت تری برای رفتن به سفر‌های نوروزی برنامه ریزی کردند.

وی افزود: اکنون۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۵۰۰ دستگاه مینی بوس و ۴۰۰ دستگاه خودرو سواری در قالب ۲۸ شرکت حمل و نقلی در استان البرز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر مردم واکسیناسیون خود را تکمیل کرده اند محدودیت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی نیز تقلیل یافته است.

قدمی تاکید کرد: همزمان با تعطیلات نوروزی تعدادسرویس‌های حمل و نقل دراستان البرز افزایش یافته است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآورشد: طرح‌های نظارتی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و تخلفات رانندگان در ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز تشدیدشده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …