پنجشنبه , 9 فروردین 1403

۲۰ ایده فناورانه دانشجویی در البرز تجاری سازی شد

بهزاد معبودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تجاری سازی این طرح ها نشانه ای از تحقق شعار سال در نگاه مقام معظم رهبری در پشتیبانی از تولید و رفع موانع است، افزود: یکی از دغدغه های بسیج دانشجویی در سال ۱۴۰۰ تحقق منویات مقام معظم رهبری در عملی کردن شعار سال بود که خوشبختانه با برنامه ریزی رویداد تا ثریا این مهم رقم خورد.
وی اظهار داشت: نخستین رویداد تا ثریا در استان البرز با برپایی ۲۵ غرفه شامل مجموعه های نوآور و فن آور و با ارایه ۱۳۰ طرح و ایده جدید در مرکز آموزش علمی کاربردی قند کرج برگزار شد که خوشبختانه در پایان ۲۰ طرح توسط سرمایه گذار به تجاری سازی منجر شد.
معبودی با اشاره به اهمیت توجه به توانایی های داخلی در راستای تحقق اقتصاد قوی، یاد آور شد : یکی از ویژگی های اقتصاد قوی تکیه بر ظرفیت های داخلی است و اقتصاد ما نباید آنقدر دولتی باشد که رویکردها تحت تاثیر سیاست دولت های مختلف تغییر کند.

وی ادامه داد: در دوره پس از انقلاب اسلامی هرکاری که به مردم واگذار شده مردم به بهترین شکل ممکن آن را انجام داده اند ، لذا باید مبتکران و صاحبان مهارت و سرمایه را مورد توجه قرار داده و اقتصاد را به آنها واگذار کنیم و بر آنها نظارت داشته باشیم. 
معاون پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز خاطرنشان کرد: رویداد تا ثریا شروعی برای یک حرکت بدون پایان است و دبیرخانه این رویداد بلافاصله پس از پایان نمایشگاه مجدد آغاز به کار کرد و هم اکنون نخبگان و صاحبان ایده می توانند طرح های قابل تجاری سازی خود را برای داوری و شرکت در نمایشگاه تا ثریا سال آینده ارسال کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …