جمعه , 10 فروردین 1403

سند جامع و عملیاتی مقابله با بحران در البرز تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری استان البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف استان پوشش داده و مسائل و مشکلات حل شود، اظهار کرد: باید از سوی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی البرز برنامه‌ای عملیاتی و تحولی جهت توسعه استان برای سال ۱۴۰۱ تدوین شود.

وی ادامه داد: امید است با تلاش‌های شبانه روزی، انسجام، وحدت و همدلی مجموعه دستگاه‌ها و مدیران استان با نگاه ایجاد تحول و کسب رضایتمندی مردم ولایتمدار و شریف البرز، برنامه ریزی و اقدام کنیم.

استاندار البرز تصریح کرد: برای نیل به اهداف توسعه پایدار و رسیدن به وضعیت مطلوب در استان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف نیازمند برنامه‌ریزی تحول گرایانه هستیم.

وی با بیان اینکه حکمرانی مطلوب با شفاف سازی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی محقق می‌شود، افزود: شاخص‌های توسعه، آموزش، بهداشت و درآمد است که باید در این رابطه برنامه محور وارد میدان شویم.

عبداللهی با بیان اینکه مدیران باید از روابط خود در سطح ملی و همچنین با فعالان اقتصادی درصدد تسریع در پیشرفت و آبادانی استان اقدام کنند، تصریح کرد: به طور قطع مسئولان باید به صورت شبانه روزی تلاش کنند و مردم در آرامش و رفاه باشند.

قرارگاه اجتماعی در البرز راه‌اندازی می‌شود

وی خاطرنشان کرد: استان البرز باید سند جامع و عملیاتی در جهت مقابله با بحران داشته باشد، چراکه غافلگیری در این شرایط جایز نیست.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه البرز باید در ابعاد مختلف به الگویی برای سایر استان‌های کشور تبدیل شود، افزود: به زودی قرارگاه اجتماعی با محوریت مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین استان تشکیل می‌شود چراکه حاشیه نشینی ناهنجاری‌های اجتماعی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های استان باید ملاقات‌های مردمی را به صورت مستمر و منظم در دستور برنامه‌های خود قرار دهند، متذکر شد: برای تحقق اهداف مسکن ملی تمامی دستگاه‌های مسئول در میدان باشند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …