سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

خیر البرزی فضای شاداب برای دانش آموزان یک مدرسه ایجاد کرد

مراد مالمیر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  با  این مبلغ اهدایی  فضایی زیبا، شاداب و دلنشین برای دانش آموزان مدرسه شهید باهنر ناحیه چهار کرج  فراهم  شده است.

 تعمیر و تجهیز آزمایشگاه، کتابخانه، نمازخانه، مقاوم‌سازی پشت‌بام، کمد بندی و رنگ‌آمیزی، نصب تابلو و وایت‌برد، نصب پرده کلاس ها ،  آسفالت و ایمن سازی حیاط مدرسه  از مهمترین اقداماتی است که با این اعتبار اهدایی  در مدرسه شهید باهنر انجام شده است.

مالمیر  ضمن قدردانی از همت والای خیرین در امرمقدس مدرسه سازی، اضافه کرد: ۱۷ پروژه مدرسه‌سازی در آموزش‌ و پرورش ناحیه چهار کرج با کمک خیرین نیک اندیش درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تراکم دانش آموزی در این ناحیه بالاتر از میانگین کشوری است لذا توسعه زیرساخت های آموزشی درآن ضرورت دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج با بیان اینکه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج جزو ۱۱ ناحیه کشور از نظر جمعیت محسوب می شود، افزود: کمبود فضای آموزشی و مهاجرت پذیربودن از مهمترین دلایل تراکم جمعیت دانش آموزی در این ناحیه است.

وی افزود: تراکم جمعیت دانش آموزی در کلاس های درس این ناحیه ۴۹ نفراست و درسال گذشته، ۱۸ قطعه زمین برای ساخت فضای آموزشی در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج شناسایی شد تا خیرین برای ساخت مدرسه مشکل زمین نداشته باشند.

مالمیر گفت: در آیینی که روز گذشته برگزارشد،دانش آموزان مدرسه شهید باهنر از خیر نیکوکار حاج مصطفی پور غریب شاهی قدردانی کردند.

آموزش و پرورش استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که ۱۳۰ هزار نفرآن در مدارس آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تحصیل می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …