سه شنبه , 1 خرداد 1403

استاندار البرز: سازمان‌های مردم نهاد به دنبال حفظ کرامت انسانی باشند

«مجتبی عبداللهی» شامگاه شنبه در نشست صمیمانه با جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد استان البرز افزود: فعالیت سمن ها از بطن و نهاد جامعه سرچشمه می گیرد و باید فارغ از منافع شخصی و با نگاه گره گشایی از مشکلات مردم صورت گیرد.
وی ادامه داد: فعالان اجتماعی افرادی با قلب های پاک و مهربان هستند که دلشان برای دردمندان بی پناه می تپد و یا درصدد هستند که برای حفظ منافع مردم در عرصه های مختلف گامی بشر دوستانه بردارند.
عبداللهی با بیان اینکه با عملکرد و اهداف سازمان های مردم نهاد آشنا هستم، گفت: دغدغه های فعالان اجتماعی را درک می کنم چراکه سال ها در این زمینه فعالیت و مطالعه داشته ام.
وی افزود: با توجه به این اشراف به دنبال آن هستم که از این ظرفیت ارزشمند در استان البرز بهره برداری کنیم و طی همپوشانی، هم افزایی، مودت و اتحاد به خرد جمعی برای حل مشکلات اساسی استان برسیم.
استاندار البرز گفت: می توانیم همه با هم مانند ید واحدی شویم که چند دغدغه اساسی را در استان هدف بگیریم و به صورت منسجم برای اتخاذ راهکاری عملیاتی وارد میدان شویم.
وی افزود: ما قادر هستیم با الگو گرفتن از طرح های موفق در کشور و جهان و بومی سازی آنها، البرز را در اقدامات اجتماعی به استانی شاخص در کشور برسانیم.
عبداللهی گفت: برخی امور وقتی به صورت جزیره ای و کوچک انجام می شوند فاقد اثربخشی محسوس خواهند بود از این رو می توانیم تمام توان موجود را بر روی اهداف بزرگ معطوف کنیم.
استاندار البرز بیان داشت: متاسفانه برخی افراد، مطالبه گری را با حرمت شکنی اشتباه می گیرند و با این ابزار ناکارآمد، عدالت و انصاف را زیر پا می گذارند.
وی افزود: باید به کارگزاران نظام کمک کنیم که به هدف والای خود یعنی خدمت به مردم برسند ولی برخی با به حاشیه کشیدن مسوولان در این مسیر اخلال و ناامیدی ایجاد می کنند.
عبداللهی گفت: امید است در سایه اتحاد و انسجام و بهره گیری از خردجمعی بتوانیم گام های بزرگی برای توسعه استان و کسب رضایتمندی مردم برداریم.

۴۸۲سمن در استان البرز مجوزهای لازم برای فعالیت را از دستگاه های اجرایی مرتبط دریافت کرده اند.

پیشنهاد ما به شما

چالش‌های جراحی لگن و ران

به محل اتصال استخوان‌های مجاور و متصل به یکدیگر مفصل می‌گویند. اگر این بخش فاقد …