سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

بهره برداری از ۶ طرح آبفا در البرز

به زودی؛

شش طرح شامل ۵ طرح آبرسانی و یک ایستگاه پمپاژ فاضلاب در استان البرز با صرف اعتبار ۴۷۶ میلیارد ریال، همزمان با دهه فجر آماده بهره برداری شده است.

بهره برداری از شش طرح آبفا در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مدیر عامل آبفای البرز گفت: این طرح‌ها شامل احداث و بهره برداری از مخزن ۵ هزار متر مکعبی فردیس و ۲ هزار متر مکعبی کوهسار، طرح آبرسانی به شهر تنکمان و روستای پورکان و حفر و بهره برداری از پنج حلقه چاه در شهرستان کرج است.
مهدی زاده درباره  طرح آبرسانی به تنکمان گفت: این طرح شامل یک مخزن هزار متر مکعبی، یک ایستگاه پمپاژ و ۲ حلقه چاه است که مشکل افت فشار آب برای جمعیتی در حدود ۵ هزار و ۱۰۰ نفر را برطرف کرده است.

مهدی زاده افزود: این پنج طرح آبرسانی با صرف هزینه ۳۱۶ میلیارد ریال احداث شده و جمعیتی در حدود ۵۰ هزار نفر از ساکنان البرزی از خدمات ذخیره سازی بیشتر و توزیع پایدار و بهینه‌تر آب برخوردار خواهند شد.

او همچنین در بخش فاضلاب از بهره برداری یک ایستگاه پمپاژ فاضلاب در مهدی آباد با ظرفیت ۲۱۰ لیتر برثانیه برای جمعیت ۲۰ هزار نفر با صرف هزینه ۱۶۰ میلیارد ریال برای ساکنان شهرک ابریشم چهارباغ خبر داد و گفت: همزمان با اغاز دهه فجر امسال، همچنین عملیات احداث یک مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۵ هزار متر مکعب با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال در عظیمیه آغاز خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …