سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

باند ۴ نفره اخاذان مامورنما در کرج بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌ کرج،  سرهنگ محمد نادربیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در محل پلیس آگاهی برگزار شد، اظهار داشت‌: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر زورگیری به عنف توسط تعدادی از شهروندان پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و  اطلاعاتی انجام شده توسط  پلیس آگاهی مشخص شد که اعضای یک باند چهار نفره  که با خودروهای سمند، رانا، پژو و پراید طعمه‌های خود را شناسایی و از آنها سرقت می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه این افراد در مواجه با شهروندان خود را به عنوان مامور پلیس معرفی می کردند، بیان کرد : با تلاش‌های پلیس آگاهی این افراد شناسایی و بازداشت شدند.

نادربیگی با بیان اینکه این افراد با اعتراف به اقدامات خود به اخاذی  و سرقت اشیای قیمتی اعتراف کردند ، عنوان کرد: متهمان تاکنون علاوه بر گوشی لوازم قیمتی و وجه نقد به 10 مورد سرقت اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه دستور قضایی متهمان برای انتشار تصویر بدون پوشش این متهمان از سوی قاضی پرونده صادر شده است ، عنوان کرد:چنانچه افرادی به این شیوه مورد سرقت و زورگیری قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه جرم این افراد بیشتر  از موارد مطرح شده بوده است، عنوان کرد: تاکنون 8 مالباخته دراین زمینه شناسایی و تلاش پلیس برای سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …