شنبه , 1 اردیبهشت 1403

‌البرز در برخی شاخص‌ها از استان‌های کم برخوردار هم محروم‌تر است‌

به گزارش خبرگزاری آدینه کرج از  کرج،  آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در دیدار با  احمد وحیدی وزیر کشور که در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد‌، اظهار داشت: استان البرز همیشه زیر سایه تهران بوده و نتوانسته زیر ساخت‌های لازم را برای استان شدن دریافت کند.

وی افزود: از ابتدای تاسیس نیز سهم البرز بعد از تبدیل به استان دریافت نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه علی‌رغم عزل و نصب‌های متعدد در این استان منابع لازم به آن اختصاص نیافت ، بیان کرد: یکی از اقداماتی  که استاندار جدید البرز باید مد نظر قرار دهد تهیه سند آمایش سرزمینی بر اساس داده‌ها و اطلاعات دقیق است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برای تهیه این سند باید کار جدی و جهادی انجام شود ، تصریح کرد: استان البرز مسائل نیاز به رسیدگی زیاد دارد و حدود یک میلیون حاشیه نشین این استان یکی از موارد  مهم و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه مشکلات حاشیه نشینی با برنامه‌ریزی و پیگیری برطرف‌شدنی است، ادامه داد: استان البرز آورده و ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دارد  و
 در برخی از موارد از استان‌های ضعیف کشور هم عقب‌تر هستیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه پیشرفت در این استان با کار جهادی انجام شدنی است‌، ادامه داد: تنها شهرستان فردیس به اندازه نزدیک یک استان جمعیت  دارد و این استان نیازمند نگاه ویژه دولت در رفع محرومیت‌هاست.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …