چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

۹ سرای مطالعه در بوستان‌های کرج در حال تکمیل و تجهیز است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سعیدی ظهر چهارشنبه در آستانه مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در حاشیه آئین بهره‌برداری از سرای مطالعه منطقه دولت‌آباد کرج، با بیان اینکه افزایش سرانه مطالعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود اظهار داشت: وقتی سطح آگاهی افراد بیشتر شود آمار آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند لذا باید تلاش بیشتری در زمینه افزایش مطالعه در جامعه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه باید وقت فراغت افراد جامعه و بخصوص دانش آموزان با مطالعه پر شود، تصریح کرد: اهمیت مطالعه بر هیچکس پوشیده نیست لذا همه دستگاه‌ها باید در این زمینه حداکثر همت خود را گذاشته تا بتوانیم قدمی مؤثر بر داریم.

سعیدی در ادامه گفت: مطالعه کتاب و کتابخوانی از دغدغه‌های اصلی فرهنگی ایران اسلامی و ضرورت جامعه امروزی است که ترویج، تقویت و اشاعه فرهنگ آن نیازمند عزم ملی و مستلزم الگوپذیری از بزرگان دین است که این امرمهم همراهی و مشارکت تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی یادآور شد: وجود آمار در خصوص پایین بودن مطالعه امری ضروری است و این امر مستلزم پژوهش و آسیب شناسی است در غیر این صورت به نتیجه مطلوب نمی رسیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون ۹ سرای مطالعه در بوستان‌های کرج در حال تکمیل و تجهیز هستند که در این بین سرای مطالعه شاهین ویلا و دولت آباد به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی متذکر شد: همچنین سرای مطالعه اکبرآباد در حال تجهیز بوده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …