جمعه , 28 اردیبهشت 1403

۸۴ ورزشکاران و مدال آور مشکین دشتی تجلیل شدند

حسین بغدادی شهردار مشکین دشت در این آیین گفت: تغییر سرنوشت همه جوامع به عملکرد نخبگان آن شهر و منطقه است چرا که همیشه نخبگان منشا تحول بوده اند. جهان پهلوان تختی نمونه نخبه کشور است که بعد از گذشت دهها سال بر تارک ورزش کشور می درخشد و به عنوان نماد جوانمردی شناخته می شود.

وی اظهار داشت: شاخص بزرگی تعداد مدال نیست افرادی بودند که مدال های بیشتری از جهان پهلوان تختی بدست آوردند اما نام تختی در ورزش کشور جاودان مانده است و در زمان دفاع مقدس هم چهره تابناکی مثل شهید ابراهیم هادی نماد ورزشکار قهرمان در جامعه بود. 

بغدادی در ادامه گفت: در یک سال و نیم گذشته در جهت توسعه زیرساخت های مشکین دشت کارهای زیادی انجام شده است و سالن ورزشی شهدای اقتدار در دهه فجر با اعتباری در حدود هفت میلیارد تومان گشایش یافته است.

شهردار مشکین دشت گفت: در حال مذاکره برای احداث سالن چندمنظوره اسکیت هستیم ضمن اینکه بازسازی زمین فوتبال گل نرگس به اتمام رسیده است و در حال واگذاری به بخش خصوصی برای استفاده شهروندان است علاوه بر این سالن ورزشی چندمنظور در منطقه سراب مشکین دشت در حال اجراست که امیدوارم در هفته دولت آماده شود.

وی ادامه داد: برای مقابله با آسیب های اجتماعی و بزهکاری و ناملایماتی که نسل جوان امروز با آن مواجه است راهی جزء گسترش ورزش نداریم.

احمد کریمی پور رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت نیز گفت: مدیریت شهری مشکین دشت فاقد اداره ورزش و جوانان و چارت سازمانی است در حالی که یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری مشکین دشت در این دوره از شورای شهر ایجاد یک چارت سازمانی برای فرهنگ و ورزش است. همچنین در صدد هستیم نمایندگی ورزش و جوانان بخش مشکین دشت را هر چه سریع‌تر راه اندازی کنیم تا این شهر نیز دارای ساختار فرهنگی و ورزشی باشد.

وی اظهار داشت: کارگروه ورزشی مشکین دشت متشکل از پنج نفر از ورزشکاران این شهر است که در یک انتخابات منصفانه انتخاب شدند و به زودی دفتر این کارگروه افتتاح می‌شود. یکی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر مشکین دشت احداث یک دهکده ورزشی در این شهر است.

سعید کولیوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس هم گفت: رسالت اداره ورزش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی است در حوزه جوانان وظایفی موازی با ورزش در حال انجام است. نگاه مسوولان شهر مشکین دشت به امر ورزش سبب توسعه ورزش و برنامه هایی چون برگزاری مسابقات ورزشی شده است.

کولیوند گفت: موضوع نمایندگی اداره ورزش و جوانان مشکین دشت در دستور کار مسوولان شهرستان فردیس قرار دارد تا به نتیجه برسد ضمن اینکه در شهرستان فردیس با کمبود زیرساخت‌های ورزشی مواجه ایم هر چند شهرداری مشکین دشت در دهه فجر پروژه ورزشی فتتاح کرد و سرانه ورزشی را افزایش داد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …