پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

۷۰ هزار بسته معیشتی در استان البرز توزیع شد

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از سپاه البرز؛ سردار علیرضا حیدرنیا در هجدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه که در مصلای کرج برگزار شد، با  تبریک میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی، دست به اقدامی ابتکاری زدیم و به‌دلیل قرارگیری در ماه مبارک رمضان، از فضای معنوی این ماه استفاده کردیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: سپاه و بسیج بیش از 30 هزار قلم کالا را در اختیار ائمه جماعات، بسیجیان استان و همه خادمین در مساجد قرار داد تا مردم ولایتمدار و نوع‌دوست استان البرز این کالاها را بسته‌بندی کنند یعنی در این مرحله، از ظرفیت خود مردم برای کمک به مردم استفاده شد.

سردار حیدرنیا از تهیه بیش از 30 هزار بسته معیشتی با محوریت مساجد خبر داد و عنوان کرد: تا امروز، حدود 40 هزار بسته نیز توسط سایر دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی تهیه شده است، در حقیقت در این مرحله، بیش از 70 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در اختیار مردم محروم و کم‌برخوردار استان البرز قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مناسبت‌های پس از ماه مبارک رمضان  گفت: علاوه بر بسته‌هایی که در اختیار مساجد قرار داده شد، تعدادی بسته معیشتی نیز در اختیار کارخانه‌جات و مدارس استان البرز قرار گرفته است تا در هفته‌های معلم و کارگر، به نیازمندان این صنوف اهدا شود، البته به‌همت خیّرین و مردم نیکوکار و اهالی صنعت، بر تعداد بسته‌ها افزوده می‌شود.

سردار حیدرنیا گفت: از زمان صدور فرمان رزمایش مواسات و همدلی توسط مقام معظم رهبری تاکنون، 17 مرحله رزمایش در این استان برگزار شده است. در سال 1399، حدود 800 میلیارد تومان و در سال 1400 حدود 600 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در سطح استان توزیع شد و این رزمایشات تا زمان ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا و فقر با قوت و قدرت ادامه  دارد.

انتهای پیام/س+

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …